Monday, April 23, 2012

ساندویچ مک دونالد چهار ساله خارج از یخچال!

ددر این ویدیو (به زبان انگلیسی) می بینید که یک ساندویچ مک دونالد و مقداری "سیب زمینی" سرخ کرده مکدونالد به مدت چهار سال خارج از یخچال نگهداری شده و به فاسد نشده اند. سیب زمینی ها گویا همین یکی دو ساعت پیش پخته شده اند و خود برگر گویا یکی دو روز در یخچال مانده است! این که این مواد غذایی بعد از این همه مدت فاسد نشده اند به این معنی است که  آنها غذاهای طبیعی نیستند و مقدار زیادی مواد شیمایی و نگهدارنده به آنها زده شده است. و خود این مسله به این معنی است که این غذا در دستگاه گوراش انسان نیز به خوبی هضم نمی شود (اگر باکتری های محیط خارج از بدن قادر به تجزیه این مواد نیستند، باکتری های مفید داخل روده انسان نیز قادر به هضم این مواد نیستند. خوردن مواد غذایی حاوی نگهدارنده و سایر مواد شیمایی بسیار برای بدن خطرناک بوده و از عوامل اصلی اپیدمیک سرطان، چاقی، و سایر بیماری های مزمن است.  

نمک اپسوم: تقویت کننده خاک و آفت کش غیر سمی برای گیاهان




از نمک اپسوم (سولفات منیزیم) به عنوان تقویت کننده طبیعی برای خاک و هم چنین دور کردن شته و حشرات مزاحم از گیاهان استفاده کنید.
Epsom salt is a longtime, affordable way to help start your garden or improve your garden once it’s already going. You can use Epsom salt in the garden as a fertilizer, a pest deterrent, and also as a seed starter, to name a few. Epsom salt can also enhance the quality and condition of your lawn and shrubs!

کاشت ساده کرفس در گلدان یا باغچه



برای کاشت کرفس، ساقه هاش رو ببرید و اون قسمتی که تمام ساقه های کرفس رو بهم پیوند میده بکارید. نیاز به بذر ندارید. (کرفس از اون سبزیجاتی هست که باید حتماً اورگانیک باشه، اینکه سعی کنید حتماً خودتون در خانه پرورشش دهید تا از هزینه هاتون کم کنید ولی به سلامت غذاتون لطمه نزنید).
Grow your own celery from your celery remains. Just chop off the base and plant. One week of growth shown in photo.
  

پاکسازی بدن از جیوه با گشنیز



گشنیز جیوه را از بدن خارج میکند. امروزه تقریباً بدن همه ما حاوی یکی از سمی ترین عناصر جهان، یعنی جیوه، است. از دندانهای پر شده نقره ای رنگ (که در واقع حاوی جیوه هستند) بگیرید تا واکسن ها و غذاهای دریایی، همه آلوده به جیوه هستند . جیوه و سایر فلزات (وقتی به صورت مولکولی هستند) رسوب شده در بدن، بدن را فرسایش میدهند طوری که فرد بطور مدام احساس خستگی و بی حالی میکند. هم چنین کارکرد قلب، کبد، و کلیه را نیز دچار اختلال میکنند. برای سم زدایی بدن از جیوه، به مدت ده روز، روزی یک مشت گشنیز بخورید. ماده ای در گشنیز هست که با جیوه ذخیره شده در بدن ترکیب می شود و از راه ادرار جیوه را دفع میکند