Wednesday, July 29, 2009

خروج بیش از 18 میلیارد دلار از کشور!!!!!!!ـ

(تا ویدیوش رو نبینید باورتون نمیشه!!ـ)

هیجده میلیارد دلار پول و طلا نیم با کامیون از ایران به ترکیه منتقل شد هنگام ورود به ترکیه این کامیون از طرف ماموران گمرگ مورد بازرسی قرار گرفت و آنان با بیست تن طلا و با انبوهی از دلارهای آمریکائی به ارزش هیجده میلیارد دلار و نیم مواجه شدند این خبر بعنوان بمب خبری به سرعت در ترکیه منتشر شد بنا بر رسانه های خبری این نقدینه متعلق به اسماعیل صفریان تبعه ایران می باشد

فیلم افشاگریهای رسانه های ترکیه

————-

چیزی فراتر از کودتا

چهارشنبه هفتم مرداد 1388

18.5 میلیارد دلار به راحتی آب خوردن از کشور بیرون می رود. عدد به حدی بزرگ است که شاید قابل تبدیل به ریال نباشد. عدد به حدی بزرگ است که این بار به هیچ مافیایی نمی چسبد جز خزانهء رسمی کشور. دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی ما این روزها به جمع آوری خس و خاشاک مشغولند و وقت رسیدگی به چنین مسألهء پیش پا افتاده ای را ندارند.

این روزها همه چیز خوب و امیدوار کننده است. دولتی داشتیم که معلوم نبود 300 میلیاردش را کجا خرج کرده. دولتی داریم که با تقلب در یک انتخابات سر کار آمده. مجلسی داریم که فرقی با هویج ندارد. پلیسی داریم که تفاوتی با چماق ندارد. زندانی داریم که زنده تحویل می گیرد و مرده تحویل می دهد و حکومتی داریم که تا گردن در لجن فرو رفته.

و اینک یک تاجر بی نام نشان! ایرانی، 18.5 میلیارد دلار پول و طلا را از مسیر قانونی کشور خارج می کند و توسط دولت ترکیه توقیف می گردد و به همت رسانه های ترک ما هم خبردار می گردیم. پول و طلا فعلا در خزانه داری ترکیه است و ایران بزرگ غرق در لجن.

http://ghazizade.blogfa.com/post-100.aspx

No comments:

Post a Comment