Tuesday, July 21, 2009

گزارشي از قيام سي تير در خيابان هاي تهران

گزارشي از قيام سي تير در خيابان هاي تهران

ماموران يگان ويژه با حضور و فرماندهي محمودي، فرمانده خشن اين نيرو در تهران كه با لباس شخصي در محل حاضر بود، به عابران پياده در ميدان هفت تير حمله ور شدند.
بر اساس اين گزارش، در حاليكه ماموران به طور گسترده در ميدان ها حضور داشتند و از ايستادن مردم جلوگيري مي كردند، دقايقي پيش، ماموران يگان ويژه بي دليل به سمت مردمي كه در حال خريد در خيابان بودند و يا در خيابان منتظر سوار شدن تاكسي يا اتوبوس بودند، حمله كردند.
اين افراد هيچگونه تجمعي برگزار نكرده و در حال خريد يا عبور از محل بودند كه ماموران ناگهان به طور وحشيانه به سمتشان حمله كردند. پرتاب كردن باتوم از فاصله چند متري به طرف يك پيرزن از سوي مامور يگان ويژه، صحنه اي بود كه اعتراض مردم را در پي داشت.
ماموران با حضور محمودي كه يكي از فرماندهان خشن نيروي انتظامي و فرمانده يگان امداد يگان ويژه پليس تهران است مردم را پراكنده مي كنند.
هم اكنون تعداد زيادي از ماموران كلانتري ها به همراه ماموران يگان ويژه در ميدان هفت تير و ديگر ميادين اصلي شهر تهران مستقر هستند. بيشتر مغازه ها در ميدان هفت تير بسته شده و فروشندگان و خريداران مجبور به ماندن داخل مغازه ها شده اند.
ساعت 1845 :
در هفت تير نيروي هاي سركوبگر انتظامي به نحو وحشيانه اي به صف اتوبوس ها حمله كرده و بدون دليل به صورت بيرحمانه مردم را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در اين ميان دختران و زنان بيش از سايرين مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.



بنا بر خبر دريافتي ,ماموران انتظامي و يگان ويژه و تعداد زيادي از خودروهاي آنها در ورزشگاه شهيد شيرودي در خيابان مفتح در نزديكي ميدان هفت تير مستقر هستند.
اين ماموران منتظرند تا در صورتي كه اعتراضات گسترده شد وارد عمل شوند. خودروها و ماموران از بيرون ورزشگاه قابل مشاهده هستند. آنها در محوطه ورزشگاه مستقر شده اند.



For our non-iranian members, use:
http://translate.google.com/translate_t#

No comments:

Post a Comment