Friday, July 24, 2009

فاتح: دروغ متوجه دروغگویان خواهد بود

دکتر ابوالفضل فاتح که برای اتمام تحصیل خود بعد از پایان مرخصی به انگلیس سفر کرده است، به ادعا و اتهامات وارد شده به او از سوی روزنامههای کیهان، ایران و سایت رجانیوز که این سفر را یک«ماموریت سیاسی» عنوان کردهاند، واکنش نشان داد.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد مهندس میرحسین موسوی در نامهای این اتهامات را شدیدا تکذیب کرد؛ این نامه بدین شرح است:

بسمه تعالی

پس از بازگشت برای ادامه تحصیل مطلع شدم که «رسانه های دروغ » اتهاماتی را متوجه اینجانب نموده اند. در شرایطی که بازار مکاره دروغ و افترا پر رونق شده و بسیاری در دفاع از خود رسانه ای ندارند، انگیزهای برای پاسخ نداشتم، اما بنا به توصیه عزیزان عرض میکنم هر آنچه کیهان، ایران، رجانیوز و رسانههای همپیمان آنها تحت عنوان جعلی و مغرضانه «ماموریت سیاسی فاتح در انگلستان» و امثال آن منتشر کردهاند در جزء و کل سرتا پا کذب و بهتان میباشد.

ضمن تقبیح این رفتار مغایر با اخلاق رسانهای و دینی، اعلام میدارد این گونه رسانهها افول گرایانی هستند که جز ملکوک کردن افراد، توسعه ناآگاهی و بی اعتمادی ملی و همین طور تحمیل شکاف مخرب و تهدید کننده به ساحت انقلاب و ارکان نظام رسالتی برای خود نمیشناسند.

این رفتارها و اتهامات ذرهای در ایمان و علاقه ما به انقلاب، نظام و کشور عزیزمان و میراث شهیدان و امام بزرگوارمان تردید و تزلزل ایجاد نمیکند، چرا که این افراد ملاک ما برای مسلمانی و پایبندی به عقایدمان نیستند، اما در جهان جز اینان گروهی را نمیشناسم که چنین در شناختن مردم عاجز باشند، سخاوتمندانه به آنان چوب حراج بزنند و بی حساب همه را بی دین و وابسته و خائن و وطن فروش معرفی کنند و با برپایی نمایش این وآن را وادار به پذیرش نمایند.

اگر اینان به تنوع و توسعه رسانه ای در داخل کشور تن داده بودند و نظام رسانهای ما چنین نحیف نمیماند، امروز بیگانه مرجعیت خبری نمییافت و اینان نیز از توهم دروغ خودساخته خود چنین سراسیمه نمیشدند.

در این شرایط از سایر رسانههای کشور عزیزمان که روشنایی بخش بیداری و الفت هستند، انتظار میرود در انتشار اخبار به منابع مطمئن و بیغرض استناد کنند و صرفا شنیدهها را آن هم از چنین منابع بدسابقهای ملاک عمل قرار ندهند.

انشاءالله اینان نیز از دروغهایشان طرفی نخواهند بست و راه به جایی نخواهند برد، چرا که در سنت خداوند زیان دروغ متوجه دروغگویان خواهد بود.

No comments:

Post a Comment