Wednesday, July 15, 2009

26 تیر

دست خدا با مردم است
اطلاعيه دوم هسته‌هاي مقاومت ملي در برابر كودتاگران: در باره 26 تيرماه
هشدار به آزاديخواهان: 26 تيرماه، با آمادگي، سراسر تهران را در دست بگيريد اما از درگيري در نماز جمعه بپرهيزيد و از رو در روئي با فريب‌خوردگان و همراهي با سازشكاران خود داري كنيد!
پس از موج دستگيري‌هاي گسترده و حبس و شكنجه سياسيون ضد استبداد، از آن جمله بازداشت معاون ستاد انتخاباتي آقاي موسوي واشغال مقر ايشان، اطلاعيه‌اي “از جانب ستاد موسوي” درپايگاه‌هاي رايانه‌اي پديدار شد حاكي از نماز جمعه (25 تير) با شركت موسوي و خاتمي به پيشنماري هاشمي رفسنجاني! و دعوت از هواداران جنبش سبز براي شركت در آن مراسم. اما هيچ اطلاعيه و بيانيه مستفيمي از سوي آقايان موسوي و كروبي و خاتمي در اين باره صادر نشد!! هيچ مشخص نيست اگر در آخرين لحظه، پيشنماز را عوض كردند مردم چه بايد بكنند؟ هيچ معلوم نيست اگرپيشنماز از مردم و آزاديخواهان خواست تسليم شوند و با نظام استبداد مطلقه بيعت كنند چه واكنشي بايد صورت گيرد؟ آيا رژيم استبداد مي‌‌خواهد نمازگزاران را با آزاديخواهان درگير كند تا سپس به بهانه امنيت ملي و وضعيت اضطراري، پايتخت را يكسره به دست نظاميان بسپارد؟ همه اينها در دستور كار دولت مردم فريب است. بسا كه ايشان مي‌خواهند خدا را هم فريب دهند غافل از اينكه خداوند از ايشان زيرك‌تر است.
آيا گماشتگان كودتا و شرك، حافظه تاريخي مردم را اينهمه كوتاه مي‌پندارند؟؟
يك ماه پيش، شايعه و اطلاعيه‌هائي از طرف گماشته‌هاي رژيم منتشر شد كه پيشوا مي‌خواهد در نماز جمعه انتخابات را لغو كند و آقايان خاتمي و موسوي هم در اين نماز شركت مي‌جويند. در عوض، در آن نماز جمعه، شاهد حكم حكومتي در باره لزوم تقلب اسلامي و تهديد مردم به خونريزي شديم (كه به شهادت ندا و ده‌ها نفر از آزاديخواهان انجاميد) و آن چنان كه ديديم آن خيمه‌شب بازي، با نعره‌هاي چماقداران استبداد و اشك تمساح براي كساني كه خدا به ايشان عقلي ناقص‌ داده تمام شد.
مشركان فريب خورده (كه به جاي يك خدا، پرستنده چند خدايند وپرستنده پيشواي استبداد مطلقه، و ستايشگر ديكتاتور‌هاي ريز و درشت‌اند) آزاديخواهان را هم از قماش خود مي‌پندارند كه رهبران خود را بدون قيد وشرط مي‌پرستند. حال آنكه هر كدام از رهبران جنبش مدني‌ايران كه بخواهد به آزادي مردم خيانت بورزد و يا با كودتاگران و مشركان سازش كند، خود به خود از مقام آزاديخواهي و رهبري جنبش ساقط‌ است. هسته‌هاي مقاومت ملي، خود به خود و خودجوش، بدون هيچ رهبري متمركزي، راه خود را دم به دم در هر كوي و برزني با امواج راه‌پيمائي و تظاهرات سراسري يا موضعي دنبال مي‌كند زيرا امروزه هر ايراني، در هر كجا، رهبر خود است و يك هسته مقاومت است در برابر استبداد و كودتا و فاشيسم.
اگر كساني كه مردم را به نماز جمعه يا هر ميثاق ملي ديگر فرا مي‌خوانند قصد مكر و مردم‌فريبي يا حفظ نظام استبداد ندشتند، بايد پيشاپيش و رسما اعلام مي‌كردند كه رژيم شرائط مردم را پذيرفته. چرا كه خواسته مردم و شرائط بيعت ايشان بر كسي پوشيده نيست—و در هفت ماده خلاصه مي‌شود:
يكم- پايان هر گونه استبداد مطلقه كه يك فرد ناقص بشري كه منتخب مردم نيست قادر مطلق باشد و به بهانه دين يا هر بهانه ديگري، هر زمزمه انتقادي و هر فرياد آزادي‌خواهانه را درگلو خفه كند يا به دلخواه خود برگزيدگان مردم را بركنار كند ويا به عنوان فرمانده كل، برجان و مال مردم فرمان براند.
دوم- استعفاي دولت كودتا؛ آزادي زندانيان سياسي؛ و برگزاري انتخابات مجدد براي تحكيم جمهوريت و آزادي.
سوم- پايان استبداد نظامي. بازگشت همه نيروهاي نظامي به پادگان‌ها و فرمان و تعهد عدم دخالت ايشان در سياست و اقتصاد، همراه با بازگشت دادن همه اموال بيت‌المال و همه اختيارات كاذبي كه از چند سال پيش به برخي از فرماندهان نظامي و سازمان‌هاي وابسته به ايشان عطا شده.
چهارم- انحلال همه گروه‌ها و گشت‌هاي شبه نظامي و سازمان‌هاي شبه‌اقتصادي كه در برابر هيچ مرجع قانوني پاسخگو نيستند و ابزارهاي ظلم حكومت‌اند.
پنجم –بررسي پرونده جنايتكاران و شكنجه‌گران. اعتراف شكنجه‌گران و كارگزاران استبداد و كودتا به جنايات خود در دادگاهي عالي در ازاي عفو ملي، وگرنه محاكمه در دادگاهي ملي و علني.
ششم- انحلال همه نهاد‌هاي استبدادي، همزمان با تضمين آزادي مطبوعات و حقوق بشر (آزادي بيان تا حد آزادي انتقاد از عالي‌ترين مقامات، آزادي اجتماعات و ساير آزادي‌هاي مدني و سياسي مندرج در حقوق جهاني بشر)
هفتم-اصلاح قوانين و برگزاري همه‌پرسي (رفراندم) ملي براي تعيين و تأسيس نظامي عالدلانه‌تر و قوانيني مطابق با روح زمان– براي اصلاح مدام اشتباهات نسل‌هاي پيشين كه هماهنگ با رشد انساني و خواسته‌هاي انساني هر نسل نو متضمن آزادي و آزادگي و رشد بيش از پيش و استقلال و آبادني كشور ايران باشد.
(21 تير= July 17 )

No comments:

Post a Comment