Sunday, July 5, 2009

پولهای خود را از بانکهای دولتی و وابسته به سپاد در آورید!ـ



با درود

مي دانيم كه نقدينگي كشور شامل دو ركن اساسي است .1- پول (شامل اسكناس و مسكوك در دست اشخاص و سپرده هاي ديداري) 2- شبه پول (شامل انواع سپرده هاي مدت دار) در حال حاضر سهم بسيار ناچيزي از نقدينگي كشور بصورت اسكناس و مسكوك در دست اشخاص است (حدود 5 درصد). از اين بين حدود 28 درصد نيز بصورت سپردهاي ديداري و مابقي به صورت سپردهاي مدت دار (كوتاه مدت و بلند مدت) وجود دارد. این امر ميتواند مبنايي براي نشان دادن تعداد طرفداران نهضت سبز حمايت از رييس جمهور منتخب مردم (مير حسين ) استفاده نمود. چرا كه حدود 40 درصد از سپرده هاي مدت دار سيستم بانكي بصورت قرض الحسنه و كوتاه مدت نگهداري مي شود . به عبارت ديگر در كنار اسكناس (5 درصد) دولت حدود 68 درصد پول اعتباري كم هزينه ايجاد كرده كه طرفداران مير حسين مي توانند با كمترين هزينه اقتصادي و حتي اجتماعي در ادامه نهضت براي نشان دادن قدرت مردم به صاحبان كودتا استفاده نمايند. از اينرو پيشنهاد مي شود همه طرفداران جمهوري و رييس جمهور منتخب میر حسین موسوی از روز شنبه 13/4/1388 با مراجعه به بانك هاي دولتي موجودي حسابهاي جاري، پس انداز قرض الحسنه و كوتا مدت خود را از بانك هاي دولتي طلب نمايند. و تا مدت يك هفته از سپرده گذاري در بانك هاي دولتي خودداري نمايند. لازم به ذكراست با توجه به محاسبه صورت گرفته متوسط مانده سه ماهه دراعطاي تهسيلات حتي شركت هاي و كسب و كارها نيز از اين رفتار آسيب نخواهند ديد علاوه برا اينكه با توجه به اينكه در نيمه ماه قرار داريم پرداختي براي حقوق و غيره نيز نخواهد بود و كاركنان و كارمندان دولت نيز متضرر نخواهند شد. (البته بهترین کار بازنگرداندن پول به حساب دولتی است.)

بديهي است كه اين اقدام مي تواند شوك بسيار نيرومندي به صاحبان كودتا وارد نمايد.

شما می توانید پس ازخارج کردن پول حساب خود از بانک دولتی آن را برای یک هفته در منزل نگهداری کرده یا مبلغ حساب را با یک چک رمزدار بین بانکی به یک حساب خود در بانکی خصوصی منتقل نمایید با این عمل شما دولت با آنچنان ضربه ای مواجه خواهد شد که از هر تظاهراتی پر هزینه تر است. لازم به یادآوری است لیست بانکهای خصوصی که در ذیل می آید از طریق مطالعات اولیه صورت گرفته به ترتیب اولویت تقریباً نشان دهنده عدم وابستگی آنها به دولت است.


از سپردن پول خود به موسسات اعتباری ثامن الامه و قوامین خودداری نمایید. هم چنین توجه داشته باشید که بانک خصوصی مورد نظر متعلق به سپاهیان و یا افرادی نظیر قالیباف و امثالهم نباشد.



توجه داشته باشید که این کار بسیار ساده و در عین حال موثر است. هموطن عزیز این کار با همکاری حداقل 5% شما امکان پذیر است و هر چه درصد همکاری مردم بیشتر باشد ضربه به حکومت کودتا بیشتر خواهد بود.

No comments:

Post a Comment